DUK

ŽEMIAU PATEIKĖME ATASKYMUS Į DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMUS KLAUSIMUS SUSIJUSIUS SU UŽSAKYMAIS PARDUOTUVĖJE CHOCOLISSIMO.LT

Dėl užsakymo pateikimo:

Dėl mokėjimo:

Dėl produktų:

Dėl Pristatymo:

Kodėl pateikus užsakymą negavau tai patvirtinančio el. laiško?

El. laiškas patvirtinantis užsakymo pateikimą ir siunčiamas automatiškai, tad yra galimybė jog buvo blogai įrašytas Jūsų el. pašto adresas arba el. laiškas buvo nukreiptas į SPAM'o katalogą. Jeigu rasite mūsų el. laišką SPAM'e, pridėkite jį prie baltojo sąrašo (patikimų el. pašto adresų sąrašas), šitaip išvengsite analogiškos situacijos pasikartojimo ateityje. Jeigu esate tikri jog blogai pateikėte el. pašto adresą, praneškite mums apie tai šiuo adresu: info@chocolissimo.lt, laiške prašome įrašyti – duomenis, kurie turi būti patikslinti, taip pat prašome pateikti užsakovo duomenis bei teisingą el. laiško adresą.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar prie užsakymo galima pridėti atvirutę su linkėjimais?

Užsakymo metu yra galimybė pridėti atvirutę. Po to kai įdėsite pasirinktą produktą į krepšelį būsite nukreiptas(-a) į dovanų priedų skyrelį kur nuspaudę užrašą „Atvirutės” esantį rudoje juostelėje puslapio viršuje galėsite pamatyti visas mūsų siūlomas atvirutes. Nuspaudus mygtuką „Pridėti” klaviatūros pagalba galėsite įvesti tekstą, kuris bus išspausdintas ant atvirutės. Atvirutę galima pridėti užsakymo pateikimo metu kai būnant krepšelyje nuspausite mygtuką „Pridėti atvirutę”. Atvirutėje galima įrašyti 6 eilutes po 21 ženklą (įskaitant tarpus).

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar Chocolissimo produktus galima įsigyti tik internetu?

Šiuo metu Chocolissimo prekes galima įsigyti tik mūsų interneto parduotuvėse

Grįžti į klausimų sąrašą

Koks yra šokoladinės telegramos galiojimo laikas?

Šokoladinės telegramos galiojimo laikas yra mažiausiai 3 mėnesiai

Grįžti į klausimų sąrašą

Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?

Už prekes galima atsiskaityti keliais būdais:

  • banko pervedimu į mūsų sąskaitą (sąskaitos numerį rasite laiške, kurį gausite po užsakymo patvirtinimo),
  • naudodamiesi pervedimu internetu arba kreditine arba debetine kortele. Šie pervedimai yra aptarnaujami per PayU,
  • PayPal pagalba,
  • atsiimant prekę – mokėjimas prekę pristatančiam kurjeriui.

Grįžti į klausimų sąrašą

Į kokią banko sąskaitą turiu pervesti pinigus ir ką įrašyti pervedimo pavadinime?

Po užsakymo pateikimo, nukreipkite banko pervedimą į mūsų Danske banko sąskaitą 56 7400 0494 2612 3810. Pervedimo pavadinime nepamirškite įrašyti užsakymo numerio.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ką daryti jeigu nepavyksta atsiskaityti naudojantis PayU arba PayPal mokėjimo platformomis?

Jeigu nepavyksta atsiskaityti naudojantis PayU arba PayPal mokėjimo platformomis, atlikite pervedimą į mūsų banko sąskaita (Danske Bank A/S Lietuvos filialas, 56 7400 0494 2612 3810), pervedimo pavadinime įrašykite chocolissimo parduotuvės užsakymo numerį.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar galima užsisakyti telegramą kuri būtų pagamintaiš baltojo arba tamsiojo šokolado?

Telegrama yra pagaminta naudojant baltąjį ir pienišką šokoladą. Iš baltojo šokolado pagamintos tik tiek gabalėliai, kurie nereprezentuoja jokio teksto.Visos kitos raidės, skaičiai ir ženklai yra pagaminti iš pieniško šokolado. Tamsusis šokoladas nėra naudojamas telegramos gamybai.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar galiu užsisakyti figūrėlę, kuri savo forma ar šokolado tipu skirtųsi nuo pateiktosios standartiniame pasiūlyme?

Užsisakant įprastu būdų neturime galimybės pagaminti kitos formos ar šokolado tipo figūrėlių nei tos, kurias galite rasti mūsų puslapyje. Verslo klientus prašome kreiptis konsultacijai sekančiu numeriu + 370 647 01 464.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar galiu keisti telegramos turinį?

Jūs galite sukurti savo telegramos turinį patys. Tam kad galėtume rašyti telegramą turite eiti į šokoladinės telegramos puslapį ir pasirinkti telegramos kūrimo paslaugą. Naujai atsivėrusiame lange galėsite patys nuspręsti savo telegramos turinį, tipą, bei pakuotę. Kiekvienos pakuotės kaina yra pateikta prie pakuotės. Po to kai sukursite telegramą, nuspauskite – Į Krepšelį.

Grįžti į klausimų sąrašą

Prekės, kurią noriu užsisakyti, šiuo metu nėra sandėlyje. Kaip sužinoti, kada galima bus įsigyti prekę?

Jeigu šiuo metu nėra galimybės įsigyti Jums reikiamo produkto, prašome užmegzti su mumis kontaktą. Mes galėsime pateikti Jums informaciją apie Jūsų norimą produktą.

Grįžti į klausimų sąrašą

Kaip pridėti savo nuotrauką prie produkto Postcard arba šokoladonės telegramos?

Nuotrauką reikia prisegti užsakymo išbaigimo metu esant apsipirkimo krepšelio skiltyje.

Prašome atsiųsti nuotrauką, kurios formatas sutampa su vienu iš pateiktųjų mūsų puslaptyje.

Grįžti į klausimų sąrašą

Kokia yra užsakymo realizavimo trukmė?

Pateikiant užsakymą yra galimybė pasirinkti pageidaujama užsakymo pristatymo datą (tik darbo dienomis). Pageidaujama pristatymo data nėra garantuota – kaip kad tai yra nurodyta parduotuvės nuostatose, garantuojame prekės pristatymą 2-jų darbo dienų bėgyje skaičiuojant nuo užsakymo išsiuntimo. 97% užsakymu pristatome pirkėjo pageidaujamą datą.

  • jeigu pateiksite užsakymą iki 15:00 ir apmokėsite jį el. pervedimu per PayU, PayPal ar naudodamiesi kreditine/debetine kortele, arba patvirtinsite (mokėjimo atsiėmimo metu atveju), turėsite galimybę pasirinkti pageidaujamą pristatymo datą, esančią po dviejų parų nuo užsakymo datos.

Grįžti į klausimų sąrašą

Per kiek laiko yra pristatoma prekė?

Siunčiant UPS kurjeriu, 97% atvejų prekes pristatome 2 darbo dienų bėgyje, skaičiuojant nuo produkto išsiuntimo datos.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar galima pasirinkti konkrečią pristatymo datą ir laiką?

Užsisakant prekę galima pasirinkti pristatymo datą, UPS kurjerių firma 97% atveju pristato mūsų siuntinius 2 dienų bėgyje.

Grįžti į klausimų sąrašą

Kuriomis valandomis kurjeriai pristato užsakymus?

Kurjeriai pristato prekias namų adresu nuo pirmadienio iki penktadienio tarp 8:00 ir 19:00, o įmonės nuo 8:00 iki 16:00. Deja, neturime galimybės leisti pasirinkti pristatymo laiką.

Grįžti į klausimų sąrašą

Kokia yra siuntimo kaina?

Siuntimas UPS kurjeriu Lietuvos teritorijoje kainuoja 3,5 EUR

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar siuntiniai gali būti pristatyti savaitgalį arba švenčių dienomis?

Užsakymai yra pristatomi darbo dienomis (nuo pirmadienio iki penktadienio).

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar mokėtojo adresas gali skirtis nuo pristatymo adreso?

Mokėtojo ir adresato adresai gali skirtis. Turėkite omenyje, jog pasirinkus „mokėjimo pristatymo metu” variantą, už užsakymą turės susimokėti adresatas.

Grįžti į klausimų sąrašą

Kaip siuntimas įtakoja šokolado kokybę ir išvaizdą?

Visi produktai yra pakuojami į apsaugines medžiagas, o vasaros metu pridedame papildomą šaldiklį..

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar adresatas žinos nuo ko gavo dovaną?

Ant siuntinio MM Brown Polska Sp. z o.o. Sp. K.. yra nurodomas kaip siuntėjas. Jeigu nepateiksime savo duomenų atvirutėje arba telegramoje, adresatas neturės galimybės sužinoti nuo ko gavo dovaną.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar čekis arba faktūra yra siunčiami kartu su siuntiniu?

Turėdami omenyje, jog dažniausiai šokoladas yra siunčiamas kaip dovana, prie siuntinio nepridedame pirkimo čekio ar faktūros. Faktūros yra išsiunčimas į užsakymo metu pateiktą el. pašto adresą.

Grįžti į klausimų sąrašą

Ar yra galimybė atsiimti prekes iš atsiėmimo punkto?

Deje, šiuo metu neteikiame tokios paslaugos.

  • gimtadienio linkejimai
  • medines-dezutes-su-graviura
  • sokoladine-dovana-mamai
  • sokoladine-dovana-teciui
  • sokolado naujienos
  • nuolaidos
  • sokoladas-su-nuotrauka
  • vestuves
  • atsiprasymas-naujas
​​
Copyright © 2014-2016. E-commerce by fifny.com